Každý má svou volbu: Pohodlně plout do otroctví, nebo vstoupit do PROTIPROUDU
Jedenáct vyvrácených lží Kyjeva o sestřeleném boeingu. Proč náhle experti mlčí? Kauza splnila účel, pravdu se proto asi nikdy nedozvíme. Víme však, co pravda být nemůže

Jedenáct vyvrácených lží Kyjeva o sestřeleném boeingu. Proč náhle experti mlčí? Kauza splnila účel, pravdu se proto asi nikdy nedozvíme. Víme však, co pravda být nemůže

8. 8. 2014

Tisk článku

Rado Miko na prokazatelných faktech vyvrací do očí bijící manipulace světových i našich médií, donedávna ještě referujících o sestřelení boeingu a nyní podivuhodně tichých

Nejprve si povšimněme zásadní věci: O sestřeleném letadle MH17 se v západních médiích už vůbec nemluví. Tři týdny zkoumají experti záznamy, mezinárodní vyšetřovatelé na místě údajně stále pracují, až se z nich kouří – ale ani slovo o výsledcích. Vše se nyní přesunulo na Rusko, sankce a předválečnou propagandu. Přitom to je jasné, že „kauza letadlo“ přišla na poslední chvíli: Americký Kongres byl spíše proti uvalení sankcí, o evropské ochotě podříznout si chatrnou ekonomickou větev pod zadkem ani nemluvě. Sestřelení civilního letadla Západ v téže vteřině připsal – přímo či nepřímo – Vladimíru Putinovi. Proč tedy nyní to hluboké ticho? Pojďme ho trochu porušit.

Dostupná fakta a padělky      

Vytkněme před závorku: Příliš brzy po sestřelení Boeingu malajských aerolinií spustila kyjevská propaganda mediální kampaň, ve které se snažila přesvědčit svět, že není pochyb, že za sestřelením letadla stojí proruští povstalci a přinejmenším  nepřímo tedy Rusko. Tato tvrzení ihned převzala všechna mainstreamová západní média včetně našich. Pravidelně jsme se mohli dozvídat další a další „důkazy“, které nikoho neměly nechat na pochybách, že domobrana Donbasu jsou teroristé , kteří sestřelují civilní letadla  a Rusko je v tom podporuje.

PP

Západoukrajinský prezident Porošenko se dokonce na základě těchto „důkazů“, pokusil neúspěšně protlačit „proruské povstalce“ na seznam teroristických organizací. Jaká je ovšem pravda? Z následující analýzy otevřených zdrojů jasně vyplývá, že „tvrzení“ která jsou nám předkládána jako nezpochybnitelné důkazy, při bližším zkoumání nejen neobstojí, ale ukazují se jako předem připravené a často špatně vyrobené padělky.   

Tvrzení první

Na oficiálních stránkách MVD se objevila tato fotografie:

udajny BUK

Fotografie měla dokazovat, jak teroristé zahlazují stopy. Že tam není nic vidět? To přece nevadí. Nedalo žádnou velkou práci najít fotografii v lepší kvalitě, je zde.

BUK

A ouha, na fotce není ruský pašovaný BUK ale ukrajinský BUK číslo 312 naložený na civilním autě. BUK číslo 312, přesněji 9A310M1, můžete zahlédnout v Horlivce zde: 

Někdo řekne, určitě to ukradli teroristi z kasáren v Doněcku dne 29. 6. Neukradli, ukrajinské vojenské vedení tvrdí, že vše odvezli. Fotka a následující video pochází z blokpostu Jasynuvata, ze dne 17.března 2014:

Toto tvrzení je tedy lež. Ještě upozorním na jednu věc: od 29. 6. až do osudného 17. 7. se nikde neobjevila žádná fotka, video nebo nějaká oficiální a věrohodná zpráva, že existuje nějaký teroristický BUK.

Tvrzení druhé

Kerry: Důkazy svědčí o tom, že raketu proti malajsijskému letadlu odpálili ukrajinští separatisté, jimž zbraň dodalo Rusko. Spojené státy na základě satelitních snímků vědí, kdy byla raketa odpálena a jakou měla dráhu. Ukrajina podle Kerryho v dané oblasti a v daném čase žádné podobné zbraně neměla. Jiné tvrzení říká zase toto: za možným sestřelením dopravního letounu nad Doněckem by podle expertů mohli být dezertéři ukrajinské armády, kteří se přidali k separatistům nebo ruští specialisté operující na území Ukrajiny. Což je lež jako věž. Nejen, že Ukrajina má v oblasti BUK, je tam přímo přeBUKováno, a to z důvodu ochrany ukrajinské „Naci gardy“ před „invazí“ ruských stíhaček.

Ukrajinský BUK 332 někde u Kramatorska 5. 3. 2014:

Oblast Doněcka 22. 3. 2014 – BUK 301, 331, 323:

Ukrajinské stanoviště – BUK 330, 335:

Ukrajinský BUK 323, 321, 312, 301, 331, 332 v Horlivce 5. 3. 2014:

Tak vypadá BUK ?1 uvnitř:

Krasnoarmijsk, březen 2014:

Krasnoarmijsk, 12. 3. 2014:

Videozáznamů bude na internetu jistě určitě více.

Tvrzení třetí

Na této fotce je zachycen jedoucí BUK ve městě Torez, které bychom našli na souřadnicích 48.024207, 38.614656.

foto udajneho BUKU

U této fotky je jisté jenom to, že je zhotovena po roce 2010. Tehdy místní benzinovou pumpu koupila společnost A3C a později pumpu přestavěla do dnešní podoby. Skutečný stav, jiný než ukazuje Google, zde.

mapa

Výhrady k fotce? Neznámé datum zhotovení fotky, fotka není zdrojová, je malá a nečitelná. Klidně můžu tvrdit že na vozidle UAZ je znak Ukrajinské armády. Dokažte, že nemám pravdu!

Tvrzení čtvrté

Na facebookové stránce ukrajinského ministra vnitra Avakova je „senzační“ video:

U videa je napsáno: Náš tajný agent dnes 18. července ve 04:50 zaznamenal tahač, naložený raketovým komplexem, pohybující se ve směru přes Krasnodon, směrem k hranici s Ruskou federací. Tož nevím, co ten agent MVD dělal, jedno je však jisté: Zapomněl přitom, ve kterém městě vozidlo zaznamenal. Tahač jel zde, Lugansk, Leninskogo komsomola.

Křižovatka v Luhansku zde

krizovatka

Výhrady k videu? Není natočené v Krasnodonu, takže lež. Video je snímáno z 90 metrů. Když se na ně podíváte a už jste někdy natáčeli, zjistíte, že je ořezané. Není původní a není jasné, ve který den bylo pořízeno. Agent nezaznamenal žádná doprovodná vozidla. Dokonce má onen „agent“ tak mizerné vybavení, že na videu není vidět prakticky nic. Zajděte si k večeru něco ven natočit a porovnejte výsledek…

Tvrzení páté

Odkazování na nějaké stránky, nebo na údajné sdělení Strelkova. Stránka není jeho a žádné informace tam osobně nedává. Nehledě na to, že jako „terorista“, bude často vypouštět různé falešné signály. Tak jako to udělal před odjezdem ze Slavjanska. Chápu, je to iritující, na oficiálních stránkách Ukrajiny ale také najdete z 80 % bláboly, nějaké předělávky. Jak potom poznáte, že vám nelžou? Ostatně víte, jak to chodí u nás doma. Vzpomínáte na Muhammada Attu v Praze?

Vím, jak to bylo: Někdo z CBS nejspíš mluvil v Bruselu s nejmenovanou uklízečkou v budově EU a ta mu řekla, že letadlo sestřelila raketa. No a večer v televizi redaktor upravil její věty tak, aby z toho vyšlo sestřelení BUKem. Ne, že by to nemusela být pravda. Zajímavé jsou ty „okurkové“, komplikované a vymyšlené konstrukce.

Tvrzení šesté

Na populárních stránkách MVD je fotka „kouře“ po startu BUKu:

start buku udajne foto

A lidé začali pátrat, kde to je. Lidé měřili,

mapa

 značili,

oreintacni body

počítali,

vypocet

až zjistili,

foto stopa

že kouř jde z uhelného dolu zde.

dul

Pak je ještě jedna záhada na MVD fotce. Teroristický BUK byl zde – 47.982224, 38.771871 a pád letadla zde – 48.132241, 38.645483.

Proč zde

udajny odpal stopa

a zde

situace

je úplně, ale úplně jiné počasí, při vzdálenosti pouhých 24 km? Ten kdo chodí do přírody a dívá se na oblohu, nepotřebuje meteorologa aby poznal, že fotografie ukrajinského MV je pořízena úplně jiný den. Samozřejmě – a jako vždy nejde o fotku zdrojovou.

Tvrzení sedmé

Smutno-zábavné odposlechy. Když pominu fakt, že Ukrajinci už tři měsíce publikují na internetu odposlechy, tím pádem by si dal každý pozor na hubu. A ve velice vážné situaci, kdy je na poli hromada mrtvých, publikují tento absolutně amatérský padělaný odposlech. Jeden profi zvukař si dal tu práci a přehrál si záznam. Nic nepitval, nebylo třeba. Myslím, že i neznalí ruštiny pochopí, o čem je řeč. Video doporučuji pustit na celou obrazovku:

Uvedu drobné příklady. Ve větě zazní slovo „odjeli“ ale v jiné části je potřeba slovo „odjel“. Tak se použije „odjeli“ a usekne se „i“. Zkuste si sami tyto varianty říci doma nahlas. Nebo je tam „brebt“: když vypnete jeden hlas a necháte druhý, aby se nepřekrývaly, zjistíte, že ten hlas nemluví to, co jste si původně mysleli, ale nesmysl. Mozek pouze splnil vaše očekávání, očekávali jste totiž konkrétní slovo, ne zvuk který se mu podobá. Různých střihů a slepenin je tam plno. Je to slyšet a dokonce i vidět.

To není vše, na videu MVD volá povstalec plukovníku generálního štábu Ruska Vasiliji Geraninovi. Problém je, že na fotce je sice plukovník, ale v záloze. Je to kandidát vojenských věd Musa Magomedovič Chamzatov (???????? ???? ??????????? ) a fotka je z roku 2013. Nějakou tvář tam ukrajinští zpravodajci přece museli dát, tak ho našli na Googlu.

Tvrzení osmé

Separatisté systém Buk měli, přiznal jeden z velitelů. Dosud to popírali. Je to stará finta a příklady můžete vidět každý večer v TV. Rozhovor, který trvá možná 15 minut, vystřihnete tak, aby věta která byla vyslovena v nějakém kontextu, vyzněla v kontextu jiném. Média mají takovou moc, že už nikdy neukecáte, že to nebyla pravda:

Tvrzení deváté

Francouzské noviny Paris Match uveřejnily fotku, která má dokazovat, že separatisté ukradli kamion, aby následně na něm převáželi BUK. Udatní francouzští žurnalisté Paris Match tento BUK vyfotili 17. 7. 2014 ve městě Snižne. („Les rebelles pro-russes du Donbass ont dérobé un camion pour transporter le systeme lance-missile BUK photographié dans la ville de Snijne quelques heures avant le crash du vol MH17, a indiqué a Paris Match le propriétaire du véhicule,“ jak praví) Když ale začnete fotografii zkoumat, zjistíte, že fotografové si v horlivosti popletli města. Proto je jim třeba osvěžit paměť, je to přesně zde, v Luhansku. Fotka byla pořízena v neznámý den, odhadem po 11:30 hod. Ten, kdo fotku upravoval, chtěl abychom si hlavně všimli telefonního čísla. Co kamion přesně veze, nám manipulací s fotografií utajil. Chci dodat ještě jedno, že tito údajní novináři, kteří jindy mají vybavení za stovky tisíc a určitě nemají šest roků starý mobil nebo fotoaparát s rozlišením VGA, nám předkládají fotku, o níž směle můžu tvrdit, že na ní kamion veze vojenský bagr. Vy ho tam taky vidíte, nebo ne?

Tvrzení desáté

Tvrzení o znovupoužití BUKu zde (zaručený český zdroj „pravdy“). Podle tohoto tvrzení měl tento BUK zasáhnout bezpilotní letoun TU-143. Je zde někdo, kdo by chtěl tvrdit, že tento muzejní exemplář vůbec létal, aby ho zničil BUK?

Tvrzení jedenácté

Volný překlad: Já jsem velel Majdanu. Prožil jsem tam nějaký čas. To, co tam je teď, znevažuje celý Majdan. Teď je Majdan řízen Moskvou, tajnými službami RF a marginálními politickými stranami. Na Majdanu se dějí protiprávní činy. Někteří jsou už zadržení. Praví vlastenci vzali zbraně a šli na frontu. Na bandity dopadne tvrdá ruka.

Tohle řekl Avakov, pučistický ukrajinský ministr vnitra. Otázka zní: věří ovčan tomu, že Majdan řídí Moskva? Věří ovčan všem rádoby důkazům, které Avakov předložil ohledně MH17? Občan nikoli.

Ukrajinská strana do dnešního dne nezveřejnila žádné zásadní informace, jako je zjištění záření cizího BUKu, zápis rozhovorů mezi dispečery a piloty letadla, zápis letu letadla atd. Prostě velké nic. Přitom sporných míst k vysvětlování je habaděj.

Poslechněme si celou tiskovou konferenci Ministerstva obrany RF:

Na mapě je vyznačen koridor ve kterém měl letět MH17. Před Doněckem se otáčí doleva a vylétá mimo koridor. Pak otáčí doprava a snaží se vrátit zpět. Což se už nepovede. Modré sloupce na grafu znázorňují počet zapnutých radarových systémů Ukrajinských BUKů. Zelené kruhy označují maximální dostřel jednotlivých Ukrajinských BUKů. Dále jsou tam satelitní snímky míst rozmístění BUKů.

Souřadnice:

Snímek čislo 1 „48.609746, 39.232001”

Snímek číslo 2+3 „48.098411, 37.756378”

Snímek číslo 4 si zapamatujte: „47.983006, 38.452680”

Dále je na videu záznam radarového provozu z ruské strany. Po zásahu letadlu MH17 klesá rychlost. V momentě, kdy se padající letadlo stáčí při rychlosti cca 600 km/h vpravo, vynořuje se z hladiny 5000 metrů SU-25. Ten manévruje v blízkosti letadla MH17. Při rychlosti cca 200km/h se letoun MH17 dostává pod letovou hladinu 5000 m a ztrácí se z dohledu radarů. Letadlo SU-25 se nadále nachází v oblasti Letu MH17 a po nějaké době se dostává pod 5000 metrů a mizí z radarů.

Ještě jedna důležitá informace: Transpondér letadla hlásí chybná data v 17:18 na souřadnicích 48.280000, 38.080000. O jaká data se přesně jedná, není zatím známo. Teď spekulace: není to tím, že letadlo je ozářeno navádějícím zářičem z BUKu?

Jinak o BUKu zde a zde. Ještě jednoduše poznamenám, že potřebujete tři vozidla. Jedno s radarem na vyhledávaní cílů, další jako velitelské stanoviště a nosič raket, který je vybaven radarovým zářičem. Radar najde cíl a údaje předá velitelskému stanovišti. To navede nosič střel k směrem cíli a zapne zářič. Ten musí celou dobu ozařovat daný cíl (letadlo). Raketa letí směrem odrazu signálu. Nosič raket je tímto ohrožen antiradarovými raketami. Když cíl není ozářen, raketa nic nevidí, nemá tepelnou navigaci. Pouze z tohoto malého popisu je patrno, že zmáčknout knoflík není nic jednoduchého.

Hlavice rakety 9?38:

foto

TU-104 zničený raketou 9M38

graf

Co dokáže SU-25?

Na internetu se tvrdí, že SU-25 nemůže letět ve výšce 10 km, že ve Wikipedii je napsané 7km. Tak si pomůžeme jednou Ukrajinskou stránkou zde, kde je napsán dostup 7000-10.000 m. (Záleží na výzbroji a množství paliva tj. celkové hmotnosti)

A co říká NATO?

Das Handbuch “Flugzuge der Welt” von W.Green aus 1984 S.208f., einem Standardwerk, das i.w. die Daten der militärischen “Janes”-Handbücher wiedergibt und auch “NATO”-Referenz gewesen ist, bestimmt für die 1984 erstmals aufgeführte SU-25 eine Dienstgipfelhöhe schon in der ersten Exportversion der SU-25 (SU-25 MK, auf die sich die westliche Referenz bezieht) von 10.670 Metern.

Podívejme se na mapku situace toho dne:

Mapa situace

1) Místo selhání transpondéru letadla

2) Místo prudkého klesání letadla

3) Místo dopadu letadla

4) BUK kyjevských pučistů

5) BUK  kyjevských pučistů

6) Údajný teroristický BUK

Teď pozor, na internetu se možná nachází opravdové video BUKu z 17.7.2014 v Zuhresu (48.016568, 38.300637):

https://www.youtube.com/watch?v=Z6-O_xyER9Q

Na videu je konec kolony a počasí, zdá se, odpovídá dnu 17. 7. 2014. Svědek se vyjádřil takto: „Slyšel jsem sirénu tak jsem se šel podívat z okna, tam jela a blikala kolona. Bylo to divné, domobrana jezdila v noci.“

Teď vám ukáži jiné video, na internet se dostalo 16. 7. 2014 a to na tento kanál. Pustíme si jen jeden důležitý kousek. Na videu uvidíme tyto věci. Vozidlo, které umí houkat a blikat, černé dodávky, BUKy, radary k němu a pro hodně pozorné i známý kamion:

Všechna tato fakta potvrzují, že při sestřelení Boeingu šlo s největší pravděpodobností o předem připravenou provokaci Kyjeva.

A pro věrné čtenáře, kteří dočetli až sem, máme na závěr opravdovou bombu: povstalecký BUK se totiž se vší pravděpodobností ukrývá kdesi v Brdech. Někdo ho natočil. Nebo... ne?

Zdroj.

PP


Tagy článku

Doporučujeme

Teror ve &quote;veřejném zájmu&quote;: Proč stát neumí, nechce či nesmí zasáhnout proti Nedotknutelným? Loď duchů v plamenech. Desítky mrtvých na koncertě Golden Donna. Satanistické orgie v adventním čase. Co tam dělaly děti?

Teror ve "veřejném zájmu": Proč stát neumí, nechce či nesmí zasáhnout proti Nedotknutelným?...

Trump, Snowden, Assange: Tři v jednom, nebo iluze reklamního triku? Zločin sexu ve spánku není sci-fi. Assange brání marně už i OSN - ale je naživu. Proč je důležité sledovat kanáry. Ještě jsme nevyfárali

Trump, Snowden, Assange: Tři v jednom, nebo iluze reklamního triku? Zločin sexu ve spánku...

REKLAMA
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace
Na začátek stránky